בכל רשימת תיקונים טופ 10 שכל רוכב האופניים צריכים ללמוד, תיקון פנצ'ר הוא כנראה מספר אחת. אלא אם כן אימצת טכנולוגית צמיג ללא פנימית, זה בהכרח אומר שתצטרכו לדעת כיצד לבצע תיקון פנימית. אנו נכסה את היסודות כאן, אבל גם מומלץ לבדוק את ההוראות שמגיעות עם ערכת התיקון, אולי אלו מכילות פרטים שונים.

 

להלן השלבים הטיפוסיים לתיקון פנימית גלגל אופניים:

 

קח את הציוד: לכל הפחות, זוהי ערכת תיקון עם טלאי וכלי להסרת הפנימית מתוך גלגל האופניים.

 

מצא את הדליפה: יש לבדוק מקרוב את הפנימית; חורים קטנים דורשים עבודת בילוש או להכניס את הפנימית לתוך דלי מים כדי לאתר מהיכן יוצא אוויר בכדי למצוא את מקור הדליפה.

 

להחליט אם לתקן או להחליף: לא ניתן לשמור את פנימית שנפגעה קשות. קרע גדול מידי או חורים רבים מחייבים פנימית חדשה לחלוטין.

 

נקה, יבש ומרח את הדבק על פני השטח שבו יהיה התיקון: זה יסייע לדבק להדבק בקלות.

 

מורחים את הדבק ולהחיל את התיקון: לאחר שהדבק דביק מספיק, לחץ את את הטלאי על החור, החזק אותו בחוזקה במקום.

 

מאמר זה מתאר כיצד לבצע תיקון בבית, באמצעות דבק מגע ותיקון מסורתי. עבור רוב התקרים, אתה יכול לעשות תיקון דומה בשטח.

 

לתשומת ליבך ערכות תיקון רביות מגיעות כעת עם תיקונים ללא דבק מגע השלבים זהים בעיקרם, מינוס היישום של הדבק. הדור המוקדם של ערכות התיקון ללא דבק לא חזקות מספיק  כדי להחזיק יותר מאשר טלאים המודבקים עם דבק מגע. לתיקונים ללא דבק של היום יש כוח עמידה רציני, המשיכה הראשית שלהם נשארה זהה הם מהירעים וקלים ליישום.